Informatii generale:
Deținătorul de drept al website-ului www.deporo.ro este S.C. Hexaplat Grup S.R.L., cu sediul social in localitatea Suceava, Strada Marașești nr.29, jud. Suceava, avand numarul de inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Suceava J33/1002/2020, Cod de inregistrare fiscala 36339688, cu cont bancar deschis la ING IASI avand cod IBAN RO59INGB0000999906100858, telefon 0748 343 394. Prezentul document reprezinta acordul intre www.deporo.ro si clientii sai. Prin prezentul document se definesc termenii si conditiile prin care www.deporo.ro este de acord sa furnizeze produse si servicii. Utilizarea serviciilor puse la dispozitie clientilor sai de catre www.deporo.ro reprezinta acceptarea si conformarea la prezentii termeni si conditii de utilizare. SC Hexaplat Grup S.R.L isi rezerva dreptul de a aduce modificari prezentului document, acest lucru nu constituie motiv pentru refuzarea platii produselor sau serviciilor solicitate.
Preturile:
Echipa deporo.ro face eforturi constante cu privire la acuratetea si actualizarea preturilor afisate pe site. Cu toatea acestea exista posibilitatea ca unele preturi afisate sa nu fie exacte la momentul vizualizarii astfel preturile afisate sunt preturi de vanzare cu titlu informativ si nu reprezinta o oferta ferma in raportul comercial dintre SC Hexaplat Grup SRL si client.
Garantia produselor:
Garanția produselor noastre difera de la produs la produs si este in conformitate cu garantia emisa de catre producatorul produselor. Garantia este emisa de catre producator si se livreaza impreuna cu marfa comandata. Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului și este în conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și legea nr 449/2003. Pentru sugestii și reclamații, vă rugăm să ne scrieți pe adresa asistentaclienti@deporo.ro
Plătește în siguranță
Metodă de plată securizată
Procesatorul de plăți pe care îl folosim este unul dintre cei mai folosiți procesatori de plăți din Romania. Acesta nu stochează datele cardului dumneavoastră ci trimite datele într-un format securizat direct către banca dumneavoastră pentru a procesa plata. Procesarea plăților se face folosind o conexiune criptată cu certificat de securitate SSL.
Poți folosi cardul tău Visa sau Mastercard
Ambele tipuri de carduri sunt acceptate cu condiția ca acestea să fie înrolate în sistemul 3D Secure și să aibă cod CVC/CVV2
Plată prin transfer bancar
Poți achita comanda și prin transfer bancar direct în contul societății comerciale. Toate datele pentru această metodă de plată le veți primi în momentul plasării unei comenzi alegănd ca metodă de plată ”plata prin transfer bancar” sau de la serviciul de asistență clienți atunci când plasați o comandă telefonic.
Livrare:
Cum mi se livreaza produsele?
Livrarea se asigura la nivel national, indiferent de locatie, contracost prin intermediul firmelor de curierat cu care avem incheiat un acord in acest sens:
2. Dragon Star
La solicitarea clientului, livrarea se poate asigura si prin intermediul altor firme de curierat / transport, sau cu posibilitate de ridicare a produselor comandate direct de la punctul nostru de productie.
Cat timp dureaza livrarea produselor?
Termenul maxim de livrare este de 48 ore pentru produsele aflate in stoc. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, termenul se poate prelungi cu pana la cateva zile, in functie de volumul comandat.
In ziua livrarii efective, sunteti contactat / instiintat de curier prin intermediul unui SMS sau apel, asupra orei in care urmeaza sa fie facuta livrarea.
Cat ma costa livrarea produselor?
Costul livrarii variaza, in functie de urmatorii factori (cantitate, locatie etc). Pentru un pret cat mai exact, va recomandam sa luati legatura cu reprezentantii departamentului de vanzari pentru o oferta ferma si detaliata asupra costurilor de transport.
Cand se livreaza produsele?
Livrarile se fac de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-18:00. In zilele de sambata, duminica dar si in zilele aferente sarbatorilor legale, nu se livreaza comenzi.
Returul produselor:
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.
Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care clientul intra in posesia fizica a produselor comandate.
Clientul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere .
Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit. Pot fi returnate produsele care:
- Nu depasesc termenul de 14 zile de la receptionare;
- Nu au facut obiectul unei comenzi speciale, sau au fost distinct personalizate la cererea clientului;
- Nu prezinta urme de lovire sau deteriorare
- Nu prezinta urme vizibile de uzura
Toate produsele se returneaza insotite de factura fiscala precum si documentatia aferenta (certificate de garantie, fise tehnice, certificate de conformitate etc.)Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.Cererile de returnare a produselor se transmit la adresa asistentaclienti@deporo.ro, urmand ca in maxim 48 de ore sa fiti contactat de un consultant pentru stabilirea tuturor detaliilor privind returul produselor.