Livrare:

Cum mi se livreaza produsele?

Livrarea se asigura la nivel national, indiferent de locatie, contra cost prin intermediul firmelor de curierat cu care avem incheiat un acord in acest sens:

1. Pallex Romania

2. Dragon Star

La solicitarea clientului, livrarea se poate asigura si prin intermediul altor firme de curierat / transport, sau cu posibilitate de ridicare a produselor comandate direct de la punctul nostru de productie.

Cat timp dureaza livrarea produselor?

Termenul maxim de livrare este de 48 ore pentru produsele aflate in stoc. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, termenul se poate prelungi cu pana la cateva zile, in functie de volumul comandat.

In ziua livrarii efective, sunteti contactat / instiintat de curier prin intermediul unui SMS sau apel, asupra orei in care urmeaza sa fie facuta livrarea.

Cat ma costa livrarea produselor?

Costul livrarii variaza, in functie de urmatorii factori (cantitate, locatie etc). Pentru un pret cat mai exact, va recomandam sa luati legatura cu reprezentantii departamentului de vanzari pentru o oferta ferma si detaliata asupra costurilor de transport.

Cand se livreaza produsele?

Livrarile se fac de Luni pana Vineri, in intervalul orar 09:00-18:00. In zilele de sambata, duminica dar si in zilele aferente sarbatorilor legale, nu se livreaza comenzi.

Returul produselor:

Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul benficiaza de 14 zile pentru a se retrage (perioada de retragere) din contract fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat costurile suplimentare.

Termenul de 14 zile intra in vigoare in momentul in care clientul intra in posesia fizica a produselor comandate.

Clientul va trebui sa suporte costul aferent returnarii produselor in caz de retragere .

Rambursarea sumelor se face in cel mai scurt timp de la transmiterea intentiei cumparatorului de renuntare si receptionarea fizica a produselor in punctul de lucru dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice, fara alte cheltuieli suplimentare (de ex., comisioane) in afara  cheltuielilor directe de returnare a produselor care se vor scadea din pretul platit. Pot fi returnate produsele care:

  •          Nu depasesc termenul de 14 zile de la receptionare;
  •          Nu au facut obiectul unei comenzi speciale, sau au fost distinct personalizate la cererea clientului;
  •          Nu prezinta urme de lovire sau deteriorare
  •          Nu prezinta urme vizibile de uzura

 Toate produsele se returneaza insotite de factura fiscala precum si documentatia aferenta (certificate de garantie, fise tehnice, certificate de conformitate etc.)Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.Cererile de returnare a produselor se transmit la adresa asistentaclienti@deporo.ro, urmand ca in maxim 48 de ore sa fiti contactat de un consultant pentru stabilirea tuturor detaliilor privind returul produselor.